Dzisiaj dostarczanie stereotypowych sposobów przekazu to kategorycznie za mało

W czasie licznej produkcji, konsumpcji i usług oraz okolicznościach zwiększającej się rywalizacji rynkowej już nie tylko handlowcy ale także miasta czy regiony pragnące się rozwijać muszą sprawnie docierać do szerokiej rzeszy adresatów.

wydarzenie kulturalne

Autor: Piotr Drabik
Źródło: http://www.flickr.com

Jednostki samorządowe oraz regiony stały się produktami i rywalizują z innymi o zainteresowanie inwestorów. Reklamując ofertę turystyczną, przyciągającą przyszłych inwestorów muszą szukać wciąż nowych i wydajnych narzędzi komunikacji marketingowej. Podejmując działania reklamowe muszą korzystać z komunikacji na wiele różnorodnych sposobów. Czas, kiedy wystarczyło wydrukować i upowszechnić broszury promocyjne w formie papierowej, czy zakupić parę rodzai drobiazgów z nazwą jednostki, odszedł do przeszłości.

Wobec natłoku informacji w telewizji, radio, prasie oraz w związku z obecnością niemałej ilości przekazów promocyjnych, klienci stali się bardzo wymagający i odporni na wpływ tradycyjnych środków reklamy. W tym pełnym nieporządku otoczeniu poszukują informacji bardziej dostosowanych do własnych upodobań. Wobec tego miasta, regiony muszą szukać coraz skuteczniejszych, alternatywnych sposobów dotarcia z komunikatem do inwestorów. Z tego względu coraz chętniej jednostki samorządowe, regiony redukując stosowanie dotychczasowych narzędzi reklamy, sięgają po innowacyjne, a zarazem często pomysłowe metody. Teraz priorytetowe jest przechodzenie z jednostronnego przekazu w obustronną komunikację. Taką łączność zapewniają telebimy takie jak te:

koncert

Autor: Piotr Drabik
Źródło: http://www.flickr.com
Konieczne stało się wyczucie potrzeb właściwych grup finalnych i wyprodukowanie takiej porywającej oferty aby pozyskać zainteresowanie i skutecznie dotrzeć z przekazem, który je zainteresuje. Miasta podejmują coraz aktywniejsze i ciekawsze środki promocyjne. Miasta, coraz chętniej w celu rozpowszechniania rozwoju okolicznych produktów turystycznych, tradycją, stosują politykę w oparciu o zintegrowany system telebimów (gliwicki telebim przy dworcu). Gminy, myśląc o promocji muszą mieć także na uwadze rozwój tabletów i Internetu mobilnego. Można dzięki nim przekazać do rąk użytkowników bardzo pomocne programy i ze skutkiem zareklamować określony obszar. Ciekawość wzbudzają coraz popularniejsze gry miejskie, jako ciekawe i wciągające narzędzie poznawania powiaty czy makroregionu.