Jak przyciągnąć do siebie potencjalnych klientów?

Posiadanie własnego biznesu to na pewno duża radość, ale z drugiej strony jednocześnie stres i ryzyko. Możemy robić to, co lubimy i w dodatku w taki sposób zarabiać, sami jesteśmy sobie szefami, sami organizujemy swój czas i nie musimy nikogo słuchać.

Cieszymy się więc swobodą i wolnością w szerszym zakresie. Jednakże także częściej niż inni się denerwujemy i często w zasadzie przez cały czas jesteśmy w pracy. Sporą bolączką wielu przedsiębiorców jest na pewno to, w jaki sposób pozyskać klientów, szczególnie, gdy w którymś momencie jest ich coraz mniej. Przecież bez nich przedsiębiorstwo nie może prosperować. Ich ilość wpływa na to, jakie generujemy dochody i czy opłaca się dalej prowadzić działalność. Szukamy zatem sposobów, aby przyciągnąć do siebie kolejnych klientów. Po jakie narzędzia sięgać?



Więcej na ten temat - Bonus Club

kupony rabatowe
Autor: Carol Pyles
Źródło: http://www.flickr.com
Skutecznym rozwiązaniem mogą być rozmaite programy motywacyjne. Dzięki nim klient powinien otrzymać coś więcej niż jedynie standardową usługę i to za co płaci. To niestety w dzisiejszych czasach dużo za mało. Mile widziane są wszelkie bonusy, nagrody, promocje. Możemy więc zaoferować za wybranie jednej usługi bądź jednego produktu jakiś gratis. Możemy także nawiązać współpracę z firmą ze zbliżonej branży i wymieniać się rozmaitymi bonusami, nagradzać wzajemnie swoich klientów. Sposobów jest tak naprawdę całe mnóstwo, musimy z nich tylko korzystać.

Doczytaj: http://www.bonusclub.pl/programy_lojalnosciowe.html

Bardzo dobrym pomysłem są również różne konkursy, szczególnie te z ciekawymi nagrodami. Z pewnością wzbudzą one zainteresowanie potencjalnych klientów. Możemy więc zaproponować im chociażby możliwość zbierania punktów i wymieniania ich w przyszłości na upominki. Z pewnością zachętą będzie przykuwający wzrok i z bogatą ofertą katalog nagród. Każdy z nas lubi chyba dostawać od czasu do czasu coś za darmo. Zapewne będzie się to dla nas wiązało i tak z pewnymi kosztami, jednak jest spora szansa, że wkrótce się one zwrócą. Tego typu sztuczka psychologiczna jest w końcu jak najbardziej stosowana przez sporo różnych firm i to również te ogromne, nawet o międzynarodowym zasięgu.


Sposobów na wsparcie sprzedaży jest oczywiście całe mnóstwo, wystarczy ich tylko poszukać. Chwilowy brak klientów nie powinien być więc dla nas powodem, aby się załamywać, tylko wręcz przeciwnie – by sięgać po nowe rozwiązania i inspiracje.