Porównaj:

Dobrą metodą mogą być przeróżne programy motywacyjne. Dzięki nim klient powinien dostać coś więcej niż jedynie standardową usługę i to na co wydał pieniądze. To niestety w dzisiejszych czasach nierzadko nie wystarcza. Mile widziane są różne bonusy, nagrody, promocje.
W sytuacji kiedy chcesz odnaleźć oprócz tego także inne dodatkowe wiadomości na przedstawiany temat, to więcej zobaczysz na portalu, do którego odnośnik jest tutaj.
Możemy więc zaproponować za wybranie jednej usługi lub jednego produktu kolejny gratis. Możemy także nawiązać współpracę z firmą ze zbliżonej branży i wymieniać się rozmaitymi bonusami, nagradzać wzajemnie swoich klientów. Sposobów jest w praktyce całe mnóstwo, musimy z nich tylko korzystać.
Sprawdź również –
Dobrym pomysłem są także wszelkie konkursy, zwłaszcza te z atrakcyjnymi nagrodami. Z pewnością wzbudzą one zainteresowanie potencjalnych klientów. Możemy zatem zaproponować im na przykład możliwość zbierania punktów i wymiany ich w przyszłości na podarunki. Z pewnością zachęci ich przyciągający wzrok i z szeroką ofertą katalog nagród. Każdy z nas z pewnością lubi dostawać co jakiś czas coś za darmo. Zapewne będzie się to dla nas wiązało i tak z jakimiś kosztami, jednak jest spora szansa, że w przyszłości się one zwrócą. Taka sztuczka psychologiczna jest w końcu jak najbardziej stosowana przez sporo najróżniejszych firm i to również te ogromne, w tym o międzynarodowym zasięgu.