Kojarzymy natychmiast – dobra reklama

Jeżeli zależy nam na tym by nasza spółka była dobrze kojarzona musimy zbudować jednolity wizerunek własnej marki. Na tym właśnie polega identyfikacja wizualna. Firmy wybijające się to te, które mają świetnych specjalistów od tworzenia wizerunku. Jeżeli chcemy żeby nasz produkt dobrze się sprzedawał trzeba zadbać o to by logo naszego produktu było wyróżniające się. Poza tym, jeżeli sprzedajemy filcowe zabawki, to nie róbmy spółki z firmami sprzedającymi broń.

http://kolorama.com.pl/

Źródło: http://kolorama.com.pl/
Wizerunek firmy musi być jednolity, tylko tak firma będzie rzetelna dla konsumenta. Poza tym kolorystyka każdego typu reklam, czy etykiet (polecane) musi być ciekawa. Dobór czcionki czy to na etykietę, jak też do broszury informacyjnej powinien być przemyślany. Jeden szczegół powinien natychmiast przywodzić na myśl naszą markę.

W obecnych czasach najważniejsze jest to jak się pokażemy, czyli jak przedstawimy nasz produkt. Od tego, czy wybrana kolorystyka będzie kojarzyła się ludziom z naszą firmą wiele zależy. Dobrze jest też, gdy poza ciekawym logo i dobrym produktem konsument będzie kojarzył nas z wieloma pozytywnymi działaniami, na przykład z działalnością charytatywną.

Widzisz i wiesz
Są marki, których logo rozpoznamy bez wczytywania się w napis na wielobarwnej etykiecie. To idealny przykład świetnej identyfikacji wizualnej. Oczywiście przedsiębiorstwa te na taki sukces musiały pracować latami. Ale, co ważne widać, że spójna i świetnie opracowana strategia daje korzyści. Jeśli dążymy do profesjonalne identyfikacji wizualnej to musimy pamiętać, że nie tylko logo i opakowanie produktu jest istotne. Wszystko, co jest powiązane z naszą firmą powinno być w odpowiednich kolorach. Trzeba mieć uzgodnione, jaki papier używamy do wysyłania listów, jak zrobione są wizytówki osób dla nas pracujących. Wszystko musi zostać dopięte na ostatni guzik od ubioru personelu, przez aranżację wnętrza firmy po sam wytwór, którym chcemy zawojować świat.

Jeżeli wszystko zacznie ze sobą współgrać możemy mieć pewność, że nasza firma będzie odnosiła sukcesy. Ale, jeżeli sami do końca nie znamy się na tej pr-owej machinie warto mieć kogoś, kto wie jak wszystko dobrze w tej kwestii zorganizować. Wiadomo, że zatrudnienie następnego pracownika jest związane z wydatkiem. Jednak w tym przypadku to lokata długoterminowa, która na pewno przyniesie nam zysk. reklama wizualna musi być priorytetem, jeżeli jesteśmy firmą, która zaczyna działać na rynku.