plakat

warning: Creating default object from empty value in /var/www/vhost/kmtychy.pl/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 33.

Reklama outdoorowa to obecnie nie tylko billboardy – jak rozpocząć kampanię z jej udziałem?

zabawa - landszaft
Autor: PSIORTAL .pl
Źródło: http://www.flickr.com
Promowanie produktów czy usług współcześnie już nikogo nie dziwi. Reklama notabene nie jest osiągnięciem współczesności. Wręcz przeciwnie, jest zauważalna w życiu człowieka w zasadzie od starożytności i na przestrzeni lat tylko się rozwija.

Reklama na telebimie- czyli jak przyciągnąć atencję setki ludzi - dowiesz się tutaj

sieć telebimów
Autor: Bitterroot
Źródło: http://www.flickr.com
Nie od dziś dominuje przeświadczenie, że towar dobrze wypromowany będzie szybko sprzedany. Nic w tym dziwnego. W każdym rodzaju handlu używa się wszelakie realne sposoby na zareklamowanie artykułu. Broszury reklamowe, spoty radiofoniczne i telewizyjne bądź plakaty towarzyszą ludziom praktycznie na każdym kroku i potrafią skierować atencję i przyciągnąć do sklepu atrakcyjnym hasłem. Co tymczasem aktualne a także znacznie wyraźne w obecnych czasach, filie reklamowe stawiają teraz przede wszystkim na filmy i anonsy telewizyjne.

Jak zadbać o reklamę swojego przedsiębiorstwa

wizytówka
Autor: Geoffrey Franklin
Źródło: http://www.flickr.com
Każde startujące przedsiębiorstwo powinno znaleźć sposób na zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów. Nowo powstała firma nie jest jeszcze znana na rynku, dlatego też podstawowym zadaniem na tym etapie istnienia firmy jest zrealizowanie efektywnej kampanii reklamowej.

Reklama na banerach - prosty przekaz

reklama w mieście
Autor: ING Group
Źródło: http://www.flickr.com
Dla mobilnych. Przyciągająca i bezpośrednia. Skuteczna. Najlepsza wielkoformatowa - reklama zewnętrzna. Masowość to walory reklamy zewnętrznej. Outdoor może być kierowany równolegle do konkretnych grup klientów, jak ma to miejsce w pozostałych mediach. Wspaniale sprawdza się w miastach. Największą grupą adresatów kampanii outdoorowych są osoby mobilne, dynamiczni, z potencjałem nabywczym, jacy większą część swojego czasu spędzają przemieszczając się w miejskiej przestrzeni.