Nowoczesne formy reklamy – czy outdoorowa reklama jest opłacalna i jakie konkretne korzyści może nam dać?

We współczesnych czasach rynek reklamowy jest tak wypełniony, że klasyczna reklama w radio czy telewizji może nie spowodować oczekiwanych rezultatów i być tylko stratą pieniędzy. Reklamodawcy szukają zatem coraz to innych sposobów na spopularyzowanie swoich produktów i usług tak, by trafić do klientów i zachęcić ich do zakupu. Jakie zyski niosą z sobą nowoczesne sposoby reklamy?


reklama w postaci telebimów w województwie Wielkopolskim
Autor: http://www.freeimages.com
Źródło: http://www.freeimages.com
Jeżeli interesuje nas alternatywna reklama autobusy Słupsk – Warszawa stanowią coś, co z pewnością nas zaciekawi. Linia ta pokonuje codziennie długą trasę, a kursujące nią autobusy poruszają się co dzień w dosyć długich korkach, dzięki czemu są widoczne przez innych kierowców, którzy także utknęli w korku i poszukują rozrywki oglądając obiekty, które znajdują się blisko nich. Można wręcz stwierdzić, że jeżeli niezbędna jest ukierunkowana na efekt reklama (zobacz http://studioprinter.pl/) autobusy Słupsk – Warszawa nadają się do tego najlepiej. Umieszczając na nich reklamę naszej firmy mamy pewność, że zostanie ona rozpoznana przez dziesiątki, jeżeli nawet nie setki kierowców, i bez wątpienia dużej części z nich zapadnie w pamięć, zachęcając ich później do znalezienia, co w zasadzie proponuje nasza firma - przejdź na


Dobrym pomysłem są również wielkoformatowe reklamy umieszczane w miejscach o natężonym ruchu, czyli telebimy. Jeśli chodzi o telebimy wielkopolskie (http://www.resulto.pl/dotacje-unijne-wielkopolska-regionalny-program-operacyjny-wojewodztwo-wielkopolskie-harmonogram-naborow-w-2018/) to rejon, w którym jest ich stosowane najwięcej. Zapewne jest to spowodowane tym, że w okolicy tej funkcjonuje mnóstwo przedsiębiorstw trudniących się produkowaniem tego typu materiałów reklamowych. Jeżeli zatem pragniemy zainwestować w całkowicie profesjonalne telebimy wielkopolskie powinno stanowić miejsce, w którym rozpoczniemy nasze poszukiwania. Reklamy telebimowe zamontowane w odpowiednich miejscach przyciągają uwagę kierowców, którzy stoją w korkach – podobnie, jak w przypadku reklamy na autobusie. Forma telebimu jest jednak bardziej atrakcyjna wizualnie, a co się z tym łączy – łatwiej zapada klientowi w pamięć. Sprawia to, że pomoże ona w zbudowaniu więzi pomiędzy firmą a klientem, co może być wyjątkowo korzystne dla inwestora - patrz.