
rozwiązania i silenie się na oryginalność, to powszechne w świecie reklamy zjawiska. Reklamodawcy wręcz nas nimi zasypują, zachowując się tak, jakby swoje badania przeprowadzali metodą losowych decyzji, typu: „badania marketingowe przykłady”. A gdzie zatraciliśmy nieskazitelność przekazu i autentyczność informacji? Czy konsument na miarę XXI wieku wymaga zbyt wiele? Opinie o produktach to jeden z głównych aspektów pozyskiwania wiedzy przez klientów bez wcześniejszego doświadczenia. Nie wierzą już oni w ciemno analizom rynkowym. Młody konsument chce rzetelnych informacji i prawdy. Każdy, kto zajmuje się reklamą oraz marketingiem powinien sobie to dobrze zapamiętać. Czasy kupowania kota w worku dawno już odeszły do lamusa. Nabywcy są ze sobą doskonale zespoleni i bardzo dobrze orientują się, że wystarczy wpisać na serwisie internetowym hasła: „badania marketingowe przykłady” (więcej: badania marketingowe przykłady), bądź też „opinie o produktach”, aby szybko wyłonić wszelkiego rodzaju nadużycia. Twierdzi się, że „studium przypadku przykłady” ma realne zastosowanie przy zagadnieniach, w których mamy wyraźnie do czynienia z nietypowością obserwowanego zjawiska i faktorami odstającymi

od normy. W taki sposób można założyć, że spostrzeżenia, które wyłaniają się z obserwacji samodzielnego indywiduum, mogłyby być skutecznie zastosowane do jednostek pokrewnych.