Treści reklamowe w autobusach 27

Obecnie już niewiele rzeczy nas dziwi, szczególnie reklamy w pojazdach komunikacji miejskiej też nie są zaskoczeniem. Suma summarum, jeśli zauważymy, jakąś reklama w autobusie to po prostu przebiegamy wzorkiem, by dowiedzieć się o, co chodzi.


autobus
Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Czasem rzeczywiście trafimy na jakąś ciekawą wiadomość. Chociaż oczywiście nie do wszystkich trafia ten sam przekaz. Dla niektórych ciekawą wiadomością będzie reklama szkoły języków obcych, a dla innych osób idealną reklamą okaże się reklama agencji pracy. Wszystko zależnie od potrzeb danej osoby. A jak wszyscy wiemy komunikacją miejską jeżdżą różne osoby i wszystkie z nich mają inne potrzeby. Dlatego ciężko jest generalizować. Choć oczywiście można założyć, że komunikacją miejską poruszają się uczniowie w każdym wieku oraz osoby starsze. W sumie możemy do tych dwóch grup zawęzić informację dotyczącą potencjalnych klientów z komunikacji miejskiej. Tak, więc jeśli myślimy, mając firmę, czy reklamować się w autobusie powinniśmy mieć ogólne pojęcie, do kogo taka reklama trafi. Jeżeli przekonuje nas odbiorca poruszający się autobusem, to powinniśmy zacząć reklamować się właśnie w pojazdach komunikacji miejskiej (reklama (wypróbuj oznakowanie budynków- hiperłącze) autobusy przasnysz).

autobus
Autor: grassrootsgroundswell
Źródło: http://www.flickr.com
„Autobus czerwony przez ulicę mego miasta mknie…”

Jeśli chodzi o reklamę to można zauważyć w każdym miejscu jakieś przejawy reklamowania się. Nie jest istotne czy chodzi o ubranie czy o dostęp do sieci, reklamy są wszędzie. Nawet reklama (witryna internetowa) w autobusie - - nie jest niczym nowym. Po prostu każdy wie, że trzeba zadbać o porządną reklamę, by móc prawidłowo działać w branży, i nie ma znaczenia, jaka ta branża jest.

Tak, więc jeżeli chcemy, żeby nasza firma zaistniała na rynku trzeba zainwestować w przekazy reklamowe. Jeśli już mamy reklamy w różnych miejscach, to może warto pomyśleć o reklamowaniu się w pojazdach komunikacji miejskiej. To rzeczywiście dobry pomysł na rozpowszechnienie naszej marki. Jeśli nie jesteśmy popularni, to warto być tam, gdzie jest dużo ludzi, by potencjalni konsumenci zaczęli rozpoznawać logo naszej firmy. Inaczej zginiemy w morzu innych firm, które nie są w stanie się ciekawie zareklamować. Dlatego dobrze uzyskać informacje jak to jest w konkretnym mieście i spróbować stworzyć projekt reklamy, który będzie idealnie pasował do autobusów.