Reklama na banerach - prosty przekaz

Miejska. Pociągająca i przystępna. Skuteczna. Najlepsza wielkoformatowa - reklama outdoorowa. Szeroki zasięg to atuty reklamy zewnętrznej. Outdoor może być kierowany naraz do konkretnych grup klientów, jak ma to miejsce w innych mediach. Świetnie sprawdza się w dużych miejscowościach. Największą grupą odbiorców outdoorowych kampanii są osoby mobilne, dynamiczni, z potencjałem nabywczym, jacy większą część swego czasu spędzają przemieszczając się w miejskiej przestrzeni.

Reklama zewnętrzna
Autor: Map of the Urban Linguistic Landscape
Źródło: http://www.flickr.com
Outdoor jest w ich przypadku najbardziej skuteczny, gdyż kontakt z reklamą outdoorową mają praktycznie bez przerwy: podróżując samochowłączniki (polecamy http://www.nota-bene.com.pl/produkty/aquafomr-inc/)ocząc ulicą, odwiedzając centra rozrywkowe, stacje benzynowe. banery reklamowe z Warszawy są nośnik o wielkim potencjale, z atrakcyjnym sposobem komunikacji. Jest naturalna, dzięki temu z powodzeniem współzawodniczy z innymi mediami. Odbiorcy mają kontakt z outdoorem wówczas, gdy przebywają poza domem, w przestrzeni miejskiej, w okolicznościach, w których z reguły - bardziej aniżeli w mieszkaniu bądź w pracy - są nastawieni na silniejszy kontakt ze środowiskiem. Również brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy outdoorowej. Z reguły odbiorcy lepiej reagują na przesył prezentowany na billboardach a także poświęcają mu sporzej uwagi, aniżeli ma to miejsce w wypadku publikatorów, jakim muszą zadeklarować własny czas czy wykonać jakąś czynność (zakupić gazetę, włączyć radio, otworzyć przeglądarkę www). Pod względem bezpośredniości kontaktu jak też naturalności odbioru reklama outdoorowa bije bezwzględnie pozostałe media.



wrocław
Autor: Maciek Lulko
Źródło: http://www.flickr.com
Banery Wrocław proponują ogromnie interesujący jak też twórczy przekaz. Reklama tego typu posługuje się wypowiedzeniem oraz obrazem w sposób zdyscyplinowany a zarazem kreatywny. Dobry plakat reklamowy operuje jasnym, zrozumiałym językiem a także symbolem dostosowanym do grupy docelowej, co powoduje, że odbiorca od razu wie, co zobaczył na plakacie. Inwencja, ascetyczność, intryga jak też dowcip, twórczo spożytkowane fragmenty 2D i 3D sprawiają, iż owa forma przekazu jest wyjątkowa. Dzięki temu outdoor doskonale eksponuje markę, towar, usługę, do których przyciąga zabarwieniem, zawartością, pomysłem bądź prostotą oraz jasnym przekazem.